I love Euuurooope

Jag tog en sväng till en bankomat förut och tog ut Euro (€€€€€€€). Varför har jag inte tänkt på det förut?!
Hur smidigt som helst ju! Mycket bättre än att krångla iväg till forex eller nåt skit. Och mycket bättre kurs dessutom!

Så nu är jag nöjd!

Nöjd är jag även över det faktum att det under min promenad till denna bankomat spöregnade. Alla förbipasserande individer tjurade under sina paraplyn men jag gick där, rakryggad, utan paraflax och fullkomligt njöt av regnet. Det finns inget bättre än att gå runt i regn om man inte är på väg till något särskilt och inte har smink på sig vars hållbarhet man måste oroa sig över... Som när jag som liten (psykfall?) gick ut på gården och la mig platt på gräsmattan vid ett tillfälle när det spöregnade... Helt underbart ju!!!

Nu ska jag fortsätta att lyssna på Oskar Linnros nya album, drömma mig bort om hans och mitt liv tillsammans, sniffa på mitt nya, goda sköljmedel och tvätta klart för att sedan packa min lilla weekendbag full till bredden av sommarkloteser.


Såhär ser jag ut efter en regnpromenad:


Kommentarer
Postat av: Sis

har du lyssnat på intervjun med Linnros på Värvet!?!?! Int? Göööört!!!

2013-06-13 @ 15:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0