Inlåst i mitt torn och planerar nu att sova i tusen år

Nu är bröllopshelgen passerad och vilken underbar dag det blev!
Annica och Joel var (är) så otroligt vackra och det bara sprakade i hela kyrkan och festlokalen av lycka.
Jag tog nog priset i flest fällda tårar, men är man lättrörd så är man! Jag skäms inte (så mycket)!


Nu är jag helt utmattad. Har sovit hela dagen idag och orkar knappt stå upp.
Hade jag kunnat hade jag stängt in mig här hemma och sovit i tusen år.

Men nu har jag iallafall ätit de sista resterna efter den delikata bröllopsmiddagen och ligger på soffan för ytterligare lite vila...


Nedan följer massvis med bilder från bröllopsfesten (samt en på matresterna jag precis tryckte i mig):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0