Jag är packad!

Tror nog att jag nu är nästintill färdigpackad. Fick dock en smärre panikattack när jag insåg att jag inte kunde ha med mig alla mina hårprodukter (pga att vi enbart har handbagage) men fann efter en stunds rotande i mina gömmor små reseförpackningar med spray och mousse (är jag den enda i världen som fortfarande använder mousse? Känns så...).
Så där ser ni, alla skeptiker!!
Det är bra att spara på allt - plötsligt kommer det till användning!


Vilken somrig packning, inte sant?! Mycket färger och en solhatt (ja det är sant, Mikaela och Rebecka!! Jag kommer att bära hatt i helgen. Var glada att ni inte är med och därmed slipper skämmas över mig...) Den rara, lilla pärlklädda väskan är förresten ett nytt second hand-fynd - 75:- på Junk & Vintage!

Puss kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att passet är med.......ha det så bra nu alla kusinerna!!! Kram på er!

2013-06-14 @ 21:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0