Jakten på lycka

Kollade på denna film på tv nyss. Har sedan sen kom ut desperat velat sett den men det har inte blivit av.
Men nu äntligen skedde det!

Och guuuud så jag bölat!!! Har inte gråtit så mycket på länge... Tänkte jag säga! Men det har jag ju visst... På bröllopet... Men innan dess!! Jag bölade sönder mascaran och blev sådär filmmässigt röd om nosen.

Vilken otroligt sorglig, fin och tänkvärd film!


Den hamnar högt upp på bästa filmlistan... Är fortfarande såhär nästan en timme efter den tog slut helt bölig med tårar hängandes i ögonvrån....


Så tips! Se den om ni inte gjort det.


Nu ska jag försöka gå in i pensionärsvanor så jag ska lyckas ta mig upp tidigt nästa vecka då jobbet återigen kallar. Därför är det nu hög tid att sova!

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0