Må skito = 4.90€

Första dagen är gången.
Vi har hunnit med att shoppa loss, att bränna oss på stranden samt ätit tapas (musslor, bläckfiskringar, räkor, potatis, världens starkaste aioli, charkuteri, ost) samt drinkar på Mollys!! (Fick en nostalgitripp till älskade, forna Mollys i Örebro...).

Där var veckans drink, till vår stora lycka, mojito vilket innebar att denna lilla goding kostade 4,90!! Mmmhmh.


Efter dagens fullspäckade schema var vi dock dessvärre väldigt trötta och avslutade kvällen tidigt. Så nu hänger vi på rummet och lyssnar på "Europa FM" och dricker ljummen San Miguel.


Moffartävlingen idag bör nog ses oavgjord mellan Elin och Alma, som åt en lunchmacka. Jag nöjde mig istället med kycklingchips..... Kanske borde därför jag istället vinna dagens pris...?!


För övrigt pratar jag franska hela tiden... Har snällt och artigt bemött alla jag träffat med "bonsoir", "pardon" och "merci"....

Bon nuit!

 

 

 
 

 

(Detta skulle ha uppdaterats igår men det fungerade inte.....)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det verkar som ni har det bra. Här har det åskat o regnat fast det blåser kallt. Inget vidare så njut ni!!! Kram.

2013-06-16 @ 16:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0