Mästerkocken!

Tillagade precis en delikat måltid - panerad hajmal med potatismos!

MMMHMMHMMMMMH!!!
SÅ GOTT!

Och jag är så stolt över mig själv som just ätit fisk. Tror inte jag någonsin tillagat det förut... Och har inte ätit det på åratal.

Men jag har tydligen dolda talanger när det gäller fisktillagning.

Se bara så spröd och saftig den ser ut!

Jag passade för övrigt även på att inviga mitt senaste fynd : potatisskrubbhandskar som jag köpte i Kumla för 10:-.
Dessa har jag tänkt ska underlätta för mig och se till att jag slipper skala potatisarna och därmed nysa ihjäl mig. Den idén gick dessvärre inte att verkställa idag i och med att jag skulle göra mos och kom på att jag ju ändå var tvungen att skala de små rackarna... Så jag fick stå ut med maratonnysningarna idag igen! Och jag tror till och med att det var lite värre än vanligt pga av latent pollenallergi som låg och lurade...


Kommentarer
Postat av: mamma

Mums!

2013-06-11 @ 18:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0