Mihihii

Vaknade idag av den ytterst blygsamma mailsignalen som indikerar att ett mail inkommit till inboxen. Med andra ord måste jag nog varit utvilad, för vem annars vaknar av det supertysta lilla pipet?

Hur som helst. Pipet indikerade som sagt att ett mail inkommit, och inte vilket mail som helst utan ett mail som meddelade mig om att vi fick VG på uppsatsen i Arbetsrätt och att jag därmed är färdig med allting som har med universitetet att göra (om jag inte blir tvungen att plugga till hösten också det vill säga...)!!!

Så nu har jag skrapat ihop 240 hp trots att min utbildning egentligen bara låg på 180. Känns bra att vara "lärd".... Haha eller något sådant.


Nu ska jag avsluta mitt Patiens-spelande och äta en ytterst oinspirerad frukost (det ekar i mitt kylskåp och jag tyckte det kändes onödigt att handla när jag ändå är borta hela helgen).

Det hushållet idag har att bjuda på är:
• gammal, naturell yoghurt (men den smakade bara lite surt igår så det funkar kanske idag med...)
• juice
• pyttesmå ägg som alltid blir för hårdkokta
• flera månader gamla brödkanter som jag fryst in till tillfällen som detta



Woho!


Godmorgon!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis. Jag visste redan att du var en smart tjej!

2013-06-14 @ 21:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0