Mitt i prick!!

Kom precis hem efter en mysig måltid med Askersundscrewet på East West. Hade lite press på mig att hinna klart med kvällens bestyr innan 21 så jag då snabbt som ögat skulle kunna klicka upp Allsång på Skansen på svtplay. Drog därför ur min tofs ur flätan med ett rejält swung varpå tofsen gick i omloppsbana runt hela badrummet för att sedan flyga rakt ned i toan....

Om det var meningen....?!
Jo men självklart! Ville ju bara visa mig själv mina otroliga prickträffsskills......

The downside var dock när jag, hulkandes, tvingades plocka upp den ur toavattnet...

Strax därefter plockade jag fram tandborsten och bredde på en redig klick tandkräm och förde den kvickt mot munnen. Då såg jag hur den vita klicken flög i motsatt riktning och med ett splash landade på toagolvet. Torkade upp det lite slarvigt vilken förmodligen kommer medföra att jag imorgon halkar på den hala fläcken och faceplantar ner i handfatet...

Men jag är int bitter, för nu är det allsångsdags!!!


Kommentarer
Postat av: Eveline

Haha! Borstar du tänderna med hamburgerdressing?? Haha!!

2013-06-25 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0