Naturupplevelse

Vilken fartfylld kväll detta visade sig bli!!

Har varit i kontakt med mycket djur och natur:

• jag och Mikaela var och fiskade och fick upp 4 (!) firrar!! (Varav jag fick upp tre....*skryter*)

• glömde firren på marken varpå den så fort vi vände ryggen åt attackerades av giriga måsar som pickade i den stackars fiskens ögon.

• upptäckte ett fasligt bubblande i vattnet och blev uppspelta över tanken på att det var hungriga fiskar - istället dök ett fett Bäverhuvud upp!!!! Blev så fruktansvärt rädda och skrek värre än när vi bragde fiskarna om livet...
Lite senare dök bävern upp igen och gnagde på träd enbart cirka 50 meter ifrån oss. Då var det nära på att jag sket ner mig och sprang iväg, kan jag säga!


Så, så händelserik var min kväll.
Mycket mysigt! Ska nog återvända imorgon igen nu när fiskelyckan verkar infinna sig!

Ser nu bävern på bilderna?!?

och observera även hur fint fiskens ögonfärg framträder tillsammans med jägermeistersjalen - en riktig fashionista minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0