SOMMARLOOOOV!

Nu har jag sommarlov i två hela veckor tills Handelsbanken och Finnerödja kallar igen!!!

Eftersom den vanliga traditionen att åka till Tomas i affärn och köpa glass när sommarlovet började gick förlorad då vi flyttade från Röfors unnade jag mig istället på vägen hem från universitetet en sväng in på Java där jag plockade ihop en delikat sallad.

Denna slukade jag framför TVn och Ronja Rövardotter, men så fort jag svalt maten slocknade jag och napade i 4 timmar.... Heheee

Men det är ju sånt man får och ska göra när man har semester så det känns niiice!

Fick strax efter jag vaknat ett samtal från min ömma moder som meddelade att hon var på väg till mig med något litet som ett grattis till sommarlovet. Så nu pryder en massa fina rosor mitt köksbord!


Nu tror jag att jag ska bege mig ut på en liten cykelpicknick med Mikaela och fira lite ytterligare!


Sååå, glad sommar på er alla raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0