Svettiga hälsningar från Oset

Jag vaknade sent idag.
Tittade ut genom fönstret och blev besviken på att det var skitväder.
Bestämde mig ändå för att ge mig ut på en promenix.
Och vilken god idé det visade sig vara!

Nu är det ju huuuuur varmt som helst och jag har gått och sprungit (!!) runt på tidigare av mig ej utforskade stigar i Oset. Älskar verkligen detta ställe!
Och ett tag när solen gassade som värst togs jag tillbaka till svunna tider - då vi en av de första dagarna i Marseille råkade ge oss ut på bergspromenad i finsandaler och utan vatten i 30-gradig värme...

Men riktigt samma värmebölja var det kanske inte här idag, men näst intill!

Nu har jag trött och törstig och tar därför en liten paus bredvid vattenkranarna vid Alnängsbadet.

Lovely!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0