VAD ÄR DETTA?!?

Höll preciiiis på att falla in i dvala när jag plötsligt återupplivades av ett fasligt surrande ljud. Jag ignorerade det och försökte somna igen, men avbröts återigen av detta välbekanta ljud.
Det är en stor och skadad fluga eller geting i mitt rum!!!!!

Jag tände lampan och tittade mig frenetiskt omkring. Såg inget.
Släckte. Hörde ljudet. Tände snabbt. Såg inget. Släkte igen osv....

Till slut föll min blick på källan ljudet - en skitstor insekt låg och sprattlade på mitt golv!!!!

Den är nu mosad x 1000 och ligger långt ner i avloppet, men det surrar fortfarande i mitt huvud och det kryper på hela kroppen.

Vad är detta för vidrigt kryp?!
Är det en kackerlacka?!? Eller en enorm skalbagge?

Kräks oavsett.


"God"natt vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0