BO KO

Gårdagen var superlyckad på alla sätt och vis!
 
Släktkalas med maasssooor med god mat, trevliga människor och helt ultimata presenter! MMHMHMH! TACK! 
 
Denna dag har även den varit helt underbar. Sov tills jag vaknade(...), gick upp, åt mastodontfrulle till Pluras kök där jag konstant satt och dreglade över Oskar Linnros. Han är ju makalös alltså! Jag skulle nog göra vad som helst för att get a piece of that! heheh....
Efter det så satte jag på hans gamla skiva och fullkomligt njöt till den samtidigt som jag slöspelade Angry birds i timtal. När den skivan tog slut satte jag istället på Bo Kaspers Orkesters nyaste album. Och jag har från början tyckt att det är en otroligt bra skiva, men just idag talade den till mig ÄNNU mera. Kom på mig själv att bli tårögd flera gånger bara för att det är så vackert :') 
 
Bara tanken på att skivan är skriven mitt uppe i Bos skilsmässa gör det ju inte direkt mindre sorgligt...
Smaka bara på denna text: JAG DÖR!
 
Innan du går.
Var kyssen du gav mig, 
ett hopp om försoning eller allt du förmår?
ett tack för allt vi hade tillsammans?
ett farväl till den framtid som inte längre är vår?
 
 
Alla låter finns tyvärr inte ens på Youtube än, men här är en av de bästa:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0