Dagen då jag äntligen gjorde någon nytta

Nu när jag är ledig så mycket och har så lite att göra blir det lätt att jag bara "tappar gnistan" och inte gör ett skit på dagarna förrän på kvällen då mina jobbande och pluggande vänner är lediga.

Idag tog jag dock tag i mig själv och begav mig ut på en 1 timme och 14 minuters lång powerwalk till Oset och tillbaka. Det var såå sköönt!

Och när jag kom hem kände jag att jag inte behövde sluta där, så jag dammade av min yogamatta och körde igång en sådan där superkäck tränings-DVD i 30 min.

Den var dock inget jätteupphetsande så jag tror jag kör mina vanliga magövningar i framtiden.

Men skönt ändå att känna att jag fått något vettigt gjort idag. Och när mina flickor slutat jobbet om några timmar ska vi bege oss till Marieberg för att shoppa loss som om det inte finns någon morgondag!

Pusskram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll lite i pengarna! ; ) Kram mamma

2013-03-26 @ 19:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0