Dagens reflektioner

• Jag tycker inte om när någon annan sminkar mig. Eller jag blir åtminstone inte nöjd. Det beror nog på att jag är så inne på hur jag själv gör det. Jag, Annica och Emma på sminkrådgivning på make up store, och det var väldigt roligt, men jag tyckte de andra blev jättefina men inte jag själv. Fick roliga ögonbrynstips dock!!

• Jag blev jättebesviken och skrek högt när inte Shams vann Top model.... Känner mig såhär 1 timma senare fortfarande arg!

• Jag älskar Jonas Gardell mer och mer för varje dag som går. Han är en sådan otroligt viktig person för mänsklighet.

• Är även lite ledsen att Hissen är slut. Hur lång tid tar det nu innan Fille och Fredde kommer med en ny programidé?!?

• Denna veckas enda FÖRELÄSNING (skrev uppenbarligen "lägenhet" först....) som skulle ägt rum imorgon blev inställd och jag är nu ledig till nästa tisdag. Vad ska jag göra tills dess?!?

• Jag var tydligen bra på att göra frasvåfflor! De blev absolut delikata och det var jättegott att ha banan på!

• Jag har nu äntligen bokat biljett till Lund! Så nu är Valborg i Lund och Marseille-reunion spikat!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linn!!!!

Fom ar ju redan en ny programidé "nugammalt" lr nåt liknande :p fille å fredde asså :) haha

2013-03-25 @ 23:32:32
Postat av: Mikaela

Tänkte precis säga samma sak som Linn! Haha, det verkar skoj ju :D hur kan du ha missat det Lena? ;)

2013-03-26 @ 07:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0