En liten lista över vad jag uträttat idag

• käkat en gudomlig äggröra på ett gudomligt bröd
• varit på 6h föreläsning
• noggrant inspekterat mina gaaleeet kluvna hårtoppar när jag för en sekund tappade fokus på föreläsningen
• kollat på lägenheter och drömt mig bort när jag en sekund tappade fokus på föreläsningen
• käkat upp den sista av sju matlådor friterad kyckling från i torsdags
• trott att jag fått syn på min stulna cykel på universitetet varpå jag skrikit ljudligt och rusat ut till den för att upptäcka att jag sett i syne
• klarat bergis fem banor på Angry birds på första försöket
• blivit bjuden till Jasmina på middag
• i timtal samtalat med Jasmina och Siri
• dreglat över Anton Ewald och samtidigt känt mig som en pervers tant
• fått present att gå på bio med Jasmina (där jag enligt texten på kortet fick välja valfri film vilket i verkligheten inte visade sig vara sant då hon redan var fast beslutsam över vilken film vi skulle se.......)
• övat på min imorgon stundande föreläsning
• inte kommit in genom grinden till min innergård och därmed gripits av panik, ringt Jasmina och fått henne att få hjärtklappning då hon fasade det värsta och trodde att jag blivit överfallen på vägen hem från henne
• till slut ändå kommit in genom grinden, gått upp till mig och plockat fram kläder inför morgondagen i ett försök att se planerat chic ut. Önska mig lycka till, folks!! Jag är skitnervös!


Kommentarer
Postat av: S

Nervös inför en redovisning, det har vi hört förut. Sedan har det gått hur bra som helst. Lycka till!

2013-03-20 @ 05:57:36
Postat av: Elin

Lycka till!!! kommer gå som smör :P men är det inte bättre att se oplanerat chic ut?!? ;)

2013-03-20 @ 08:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0