Godmorgoooon

Jag tänkte inte sova bort hela denna dag, liksom jag gjorde med gårdagen. Eller jag sov inte, utan bara låg och latade mig i sängen i timtal, gick upp kl 13.20 och gled runt i onepiece till kl 16.30.....
Men det är faktiskt okej när man är sjuk!!! (Kände plötsligt ett enormt behov att försvara mig och min extrema lathet)
Städade dock hela lägenheten samt sysslade med hemlighetsmakeri, så någon nytta gjorde jag allt.

Idag däremot vaknade jag och kände mig nästan frisk!!! Inte med halssmärtor och en snorsprutande näsa i alla fall! (Varsågod för den vidriga beskrivningen som frammanar äckliga bilder i huvudet)

Jag undrar om mitt tillfrisknande beror på att jag "rensade systemet" igårkväll?!
Jag tjöt nämligen som om det inte fanns någon morgondag, när jag läste 50 nyanser av frihet! Fyyyyy vad sorgligt det var där ett tag alltså.... Hujedamig!

Jaha. Vilket ytterst osammanhängande inlägg. Men skit samma.

Glädj er med att jag är frisk, att solen skiner och att helgen är kommen!




(Min helg är fullkomligt fullpackad förresten:
Idag: Aw med Annica och Joel på Stallis
Imorgon: Mellofest, glitter och glamour, glada tillrop och utgång på Strömpis!
På söndag: kl 9ish ska jag sätta mig på ett skumpande tåg mot vår kungliga huvudstad där jag skall möta upp Elin och Anders för en lunch..... Och för musikal!!!!! (Jesus Christ Superstar reds. anm.))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0