Jag tar tillbaka mitt föregående inlägg. Det är inte alls så synd om mig!

Holy Christ!
Har nu suttit med hemtentan i 54 minuter och har bara två frågor kvar. De 10 första var dock flervalsfrågor, och jag tänkte att det nu skulle bli riktigt klurigt i slutet vilket skulle kräva en hel helgs arbete.
 
Så är inte fallet!
Dessa två "Essä-frågor" får tillsammans maximalt uppgå i 1 A4, teckensnitt 12 med 1,5 radavstånd!!??
Det är ju helt sjukt. Det enda som kommer bli svårt med detta är hur man ska kunna trycka ihop allting på så lite plats.
 
Så med detta tar jag tillbaka mitt beklagade i förra inlägget.
 
Jag kan med gott samvete ha kalas imorgon eftersom jag med all säkerhet redan kommer vara klar med tentan innan långfilmerna börjar på TV ikväll. 
 
SKÖÖNNNT men helt sinnessjukt samtidigt. Hur kan den vara så simpel?
Det kanske är en trap?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0