Jobbmässa på Conventum

TIPS TIPS
Idag är det jobbmässa på Conventum kl. 12-17. Jag borde hänga på låset kl 12, meeen fint folk kommer ju sent så jag tänkte väl glida in vid 13-14-tiden...
Har tjatat på Anders och bett honom joina mig. Mesig som jag är tycker jag nämligen att det är pinsamt/självförtroendesänkande att gå dit helt själv. Men har jag otur blir så fallet eftersom alla mina vänner och bekanta redan jobbar/pluggar hårt vilket gör det väldigt svårt för mig att finna förmiddagsvänner..... 
 
Men jag ska dit iallafall, oavsett hur!
Wish me luck och hör av dig om du ska dit och inte heller vill gå själv! 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Bonne chance! hade gärna joinat, men ja avståndet tar emot.. :)

2013-03-06 @ 11:28:34
Postat av: Anonym

Hoppas det gick bra. Hör gärna av dig och berätta! Kram mamma

2013-03-06 @ 20:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0