Mästersimmarn i bikini

- Det är jag och Mikaela det!
Hon ringde idag efter jobbet och lyckades övertala mig om att följa med till Gustavsvik och simma.

Idag slog jag mitt rekord med hästlängder (inte mindre än med 10 längder, höhö) och vi simmade EN KILOMETER!!!!

Känns bra! Det var dock mycket "tjo och tjim" i bassängen idag så det var inte bättre än att man kände sig gammal!
Men det kompenserades upp med att vi dök från kanten.

Nu käkar jag banan och umgås med mamma framför Mia på Grötö och avundas pappa som är i Portugal med jobbet.... Det är så roligt när det går bra för andra.... *blink*


Kommentarer
Postat av: S

Jo, det går bra nu!
:-)

2013-03-14 @ 23:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0