Mitt livs största uppenbarelse

Tack vare Family guy har jag sådan koll på gammal musik utan att jag ens är medveten om det.

Idag när mamma och pappa tapetserade hade de igång en "Mix-usb" (istället för mix-tape) med vilt blandade låtar och inte mindre än två (2) gånger dök det upp låtar som jag delvis inte ens visste fanns i verkligheten.

Den första var en sådan: "Iraq lobster". När den började spelade hapade jag stort och blev mållös. Jag trodde enbart att den var påhittad av Peter Griffin.



Nummer två som kom var: "Dancing in the streets". Denna driver de ju med till förbannelse i Family guy där de visar HELA musikvideon där David Bowie och Mick Jagger urlöjligt men ack så seriöst dansar runt, sparkar med benen och knäpper med fingrarna.


Oj oj oj, Vilken uppenbarelse alltså!!!


Kommentarer
Postat av: S

Va då urlöjligt? Möjligen Micks skjorta.

2013-03-28 @ 10:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0