Such a perfect day

Denna dag har varit fullproppad för en latmask som mig.

Den började med att jag, farmor och farfar åkte till Marieberg med tanken att köpa en mobil åt farmor. Men försäljare kan verkligen sin sak alltså! Vi kom därifrån med en smartphone till farfar, ny hemtelefoni och marknadens nyaste phony till farmor. Den kom ut IDAG!! Kan ni tänka er den känslan?! Farmor har en vassare phony än mig.... Men jag kom över det väldigt snabbt och är nu bara glad för hennes skull!

Efter detta åkte jag och Mikaela till Gustavsvik och ägde motionssimspoolen. Simmade om stillastående gamlingar och barn och knäckte vårt personliga bästa på kilometern! High five!!!

Därefter kom jag hem och vände på en gång för att bege mig på bio med Jasse och Adam. Silver linings playbook - vilken härlig film!

Och vilken härlig dag!

Imorgon väntar hemtenta nr 2 och jag hoppas jag kan hinna komma in i pluggmode tills dess.

Nattiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0