Tillägg till önskelistan

Jag blev färdig med tvätten till 21!!
Bra jobbat, Lena!
Körde sex stycken omgångar vilket innebär att jag kutade upp och ned för mina trappor 12 (!) vändor.
Detta blir alltså ca 90x12 = 1080 trappsteg!
Det är en väldig massa trappsteg alltså!

TÄNK så mycket roligare det hade varit om jag hade haft en sådan där regnbågsfärgad plastspiral att leka med på vägen ner?! Åh. Jag måste addera en sådan leksak till min önskelista!

Nu har jag bäddat rent med mina allra skönaste lakan och ligger i skrivande stund och gnider min lekamen emot dess lena yta. MMMHMH vilken härlig känsla det är alltså!
Tillfredsställelsen i detta kan även ligga i att de förra lakanens konstisens kunde likställas med ett skrivarpapper...

Så. Nu var det sluttjatat här. Måste läsa och sedan sova så jag orkar med en heldag med Annica imorgon (för det brukar ju verkligen tära på krafterna...)

Goder natt, mitt herrskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0