Världens längsta To Do-list

Att ha en ledig vecka innebär mer förpliktelser och slit än om jag hade haft föreläsningar.
Jag har nämligen otroligt mycket som behöver göras, bland annat massvis med viktiga samtal som måste ringas (varav två nu är avklarade!), massvis med jobb som måste sökas (hittade precis mitt drömjobb!!), mögel som måste saneras och dessutom ska jag tvätta. kl 14-22...... Helt galet länge!!!
Men med tanke på att det var liiite för länge sedan jag sist tvättade tror jag tyvärr att hela tiden går åt...
 
Måste även gå och handla. Ni förstår att min mjölk blivit gammal igen... No shit!?
 
Meen, även om jargongen i detta inlägg kan verka en aning bittert är jag inte sådan i sinnet som tur är. ÄN!
Har dock ont i halsen och kommer bergis bli sjuk innan veckan är slut. Om det blir så, ja då blir jag bitter!
 
Ha nu en trevlig dag, vänner och bekanta!
Adjö

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Lena! Bra att du tar tag i alla "måsten". Lycka till med möglet, hör av dig om du behöver hjälp. Hoppas också att du får napp på något jobb. Glöm inte F-rödja!
Kram A

2013-03-04 @ 17:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0