Adjö Örebro universitet!

Fick förresten reda på tentaresultatet förut och det ser inte bättre ut än att det faktiskt var min sista tenta på Örebro universitet någonsin!! (Om jag inte tvingas plugga ytterligare en termin i höst pga arbetsbrist dvs...)
Och av någon oförklarlig anledning fick jag dessutom två poäng från max?!?

Utan att låta skrytsam måste jag bara säga att jag faktiskt är såå stolt över mig själv för dessa fyra år på universitetet. Jag klarade det! Och man säger ju att man ska sluta när man är "som bäst" så jag får väl anse mig själv vara det nu så jag inte behöver bygga på mitt CSN-lån mer absolut nödvändigt.


Så (förhoppningsvis), tack Örebro universitet för denna underbara tid!
I will miss you (åtminstone delar av dig)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Lena! Duktigt barnbarn, igen! !

2013-05-17 @ 13:34:08
Postat av: Mamma

Grattis det var väl det bet visste !!! Kram !

2013-05-17 @ 21:32:31
Postat av: Anonym

Svårt att skriva rätt när iphonen är så liten ....... ; ). Mamma igen ...

2013-05-17 @ 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0