Årets största händelse!!!!!

Kollade precis på det nya How I met your mother-avsnittet som kom ut idag...
och i slutet tror jag att Teds framtida fru visades!!!!!
 
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska ta in och bearbeta det här. Det är sååå stort!!
Och jag har inte ens tid att tänka på och spekulera kring det för nu ska jag bege mig till univ för uppsatsskrivande. 
Får pausa denna massiva händelse och återuppta tänkandet när jag kommer hem igen.
 
 
 
(hittade för övrigt ännu mera mögel i mitt kylskåp förut.. visar sen!)

Kommentarer
Postat av: Sis

du kanske skulle ta och göra en storstädning av kylskåpet... släng allt gammalt/halvgamalt och torka av alla lister och ytor med såpvatten. Inte varmt vatten bara! då spricker glaset, om du har ett sånt hyllplan.. det gjorde Nanny hos oss på studentgatan. Oj lång kommentar! :P

2013-05-14 @ 13:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0