Dagen i bilder

Har suttit och tentapluggat heeela dagen.

Sätter då alltid upp håret, släpper ner det, sätter upp det igen osv som någon slags tiks. En av gångerna fick jag till världens största boll/skatbo så jag var tvungen att ta kort:



Samtidigt hade jag med ojämna mellanrum skrämts av förbiflaxande duvor utanför fönstret. Ett tag var det så ihärdigt att jag började fundera på om det var en brevduva som ämnade lämna mig ett hemligt meddelande...
Så var det dessvärre inte utan efter en stund upptäckte jag ett stort fågelbo på stuprännan tvärs emot där jag satt.
Så nu kommer jag inte våga öppna köksfönstret förrän i höst eller när nu duvor får ungar och ger sig av.. Det kommer bli en svettig sommar.



Och apropå svett och sommar, så när jag unnade mig en paus nu vid 20 för att lägga mig på soffan och kolla på Sofias änglar har denna sol snurrat sig så att den som stört och bländat mig heeela dagen när jag suttit i köket nu istället bländande mig i vardagsrummet...
Åh du härliga vår - välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0