Dagens läsartävling - vad har jag gjort?!?

Vad har jag gjort för att åsamkat mig dessa smutsiga fingrar samt dessa två blåsor?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Svar:
Jag har vässat fyrtio (40!!) pennor, med den lilla rackarn ni ser nedan, och det var inte den vassaste av pennvässare så jag fick krampaktigt hålla i vardera penna - därav blåsorna. 
 
 
 
 
och på tal om blåsor... Hade på mig mina nya ballerinaskor idag och har därför samlat på mig ett antal blåsor till. Närmare bestämt fyra stycken. Är rent av livrädd för hur mina fötter kommer må i pumpsen jag ska ha på lördag.....?!?
men jag får fylla fötterna och handväskan med plåster så borde jag nog överleva!
 
 
 
 
 
och när jag ändå håller på att beklaga mig kan jag även berätta att jag i morse när jag kom ned till cykelförrådet möttes av en sönderkastad cykel...... Kedjeskyddet var inklämt mellan ekrarna varpå jag fick börja meka och dra i mitt anletes svett det första jag gjorde denna morgon. Jag lyckades halvdant vilket resulterade i att jag hela vägen till univ väsnades och skrapade likt en skördetröska samt att jag kom en halvtimme för sent...
 
 
 
 
MEN! Annars är det bra! (Ej ironiskt menat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0