Den låånga pw:n

Jag höll mitt ord. Min promenad gick genom stan, Alnängarna, Oset, Naturens hus, Rävgången och tillbaka igen. Och precis då jag återigen nådde Järntorget var den andra podcasten slut, så det var skaplig tajming, trots att jag faktiskt ändå gick länge än så eftersom jag pausade Fille och Fredde och pratade i telefon med Annica i en kvart.

Sååå, för att sammanfatta denna promenad:
• varade i nästintill 2 timmar
• och blev 12,72 km lång
• gick igenom en kohage med massvis med söta, långhåriga kossor i
• blev nästintill ihjälskrämd och hoppade högt av en dam som sprang om mig väldigt nära
• det började regna varmt, skönt duggregn när jag var vid Rävgången
• fick ungefär halvvägs VÄRLDENS största vattenblåsa på vänster fot
• skrattade högt åt podcasterna flera gånger
• fick en massa frisk luft
• och mycket tankerum!

Skööönt!


Kommentarer
Postat av: Sannis

Jag vill joina dig nästa gång du tänkt gå den rundan! Ser ju huuur mysig ut som helst!! :)

2013-05-15 @ 17:35:32
Postat av: mamma

Bra jobbat, Lena. Plåstra om fötterna och tack för vattnet ; )

2013-05-15 @ 23:17:43
Postat av: Elin

har nu ägnat en kvart av min arbetsdag åt att leta efter den där ursöta bilden från förra året på din blogg på en kobebis vars lugg blåste upp lite, men utan resultat. vet du vart du har den bilden?

2013-05-20 @ 16:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0