Det här blir det sista blogginlägget för idag. Jag lovar!

Ursäkta att jag bloggar så mycket idag men det är ju mitt sätt att kommunicera. Och det behövs idag eftersom den enda jag idag talat med är min mor i telefon...
Herregud vad tragiskt det där lät... Men jag har faktiskt haft en skön och slapp dag.
Och jag idag återigen citera Matilda och säga "vad skönt det är att ha på sig pyjamas hela dagen för då behöver man inte byta om när man ska sova".

Men det jag ville säga med detta var att jag nu kollar på det första Big Bang theory-avsnittet - och vad roligt det är!!!
Har garvat högt för mig själv flera gånger redan.

Så, med det säger jag nu hejdå och godnatt för idag.

Hejdå och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0