Glädjen som infinner sig när man i förrådet hittar en påse full med bortglömda toppar

Har sedan jag kom hem från Marseille känt mig naken och klädlös och var dag förföljts av tanken att jag inte har någonting att ha på mig.

INTE SÅ KONSTIGT eftersom jag idag när jag var nere och rotade i mitt förråd hittade en påse med 36 toppar jag glömt bort att jag ägde men så fort jag återsåg dem återigen mindes och insåg att jag saknat dem.

Hålet i mitt bröst är därmed fyllt igen och jag har nu dagligen 36 nya möjligheter till klädval.

Lovely!!!

Lovely är det även att uppsatsen nu är inskickad efter att vi suttit i Adolfsberg och organiserat analyserat under 6,5h.

Så nu kan jag med gått samvete ta helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0