I'm sorry!!!!!

Denna ursäkt går ut till alla mina Facebookföljare.

Förlåt för mitt otroliga spammande från bloggen på Facebook tidigare denna kväll.
MEN, det skedde automatiskt och var ingenting som jag gjorde för att få attention och ta upp 1 km av newsfeed..... (Elleeeer?!? Blink blink)

Nej men på riktigt... Vidarekopplingen från bloggen till Facebook har krånglat länge och detta lilla missöde var alltså en produkt av det.
Jag skämdes så hårt att jag blev helt kallsvettig när jag scrollade runt bland alla mina inlägg... (Svettningarna kan dock även delvis berott på dagens tidigare pressande i solen....)


Solade nämligen med kokosolja förut så det bara pyrde i min likbleka hud. Det kommer jag nog få betala för imorgon... Känner redan nu hur det ömmar i skinnet... MEN DET VAR DET VÄRT!


Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0