Jag lyckades till slut...

Jag lyckades tillslut somna om - men det tog tid!!!
Sista gången jag kollade på klockan var den över 7, vilket innebar att jag låg vaken i mer än tre timmar och glodde.
Det är ju så otroligt frustrerande att jag inte vet vad...

Lyckades dock tillslut somna om genom att forma täcket som ett "C" och lägga det över mina ögon och lägga handen där ovanpå. Detta gjorde att det blev mörkt och jag tillslut tuppade av igen.

Fick dock "mycket gjort" under dessa vakna timmar:
• kartlade Örebros hela utbud av hyresrätter, bostadsrätter och hus.
• tog reda på vad för färg jag skulle kunna använda och hur jag skulle gå till väga om jag skulle vilja måla om plastmattan i mitt badrum samt gjorde en kalkyl för vad det på ett ungefär skulle kosta.
• letade presenter.
• gick igenom alla jobbsökningssidor jag kunde komma över men fann INGET av intresse.
• letade efter min cykel på blocket och lokus.
• gick igenom hela Örebro läns utbud på sommarstugor/kolonilotter och tog fram på karta hur långt ifrån Örebro samtliga låg.


Och nu, när klockan snart är 13, känner jag mig manad nog att gå upp... Känner dock ett hårt sting av ångest över att ha sovit såhär länge i och med att jag har en massa plugg till uppsatsen att göra idag...

God eftermiddag önskar jag er dock ändå!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Kan man altså måla på plastmatta i badrum !? det verkar ju ganska praktiskt för enkel och snabb förändring :)

mvh

Svar: Ja, enligt min undersökning verkar det vara möjligt! Bara man gör det ordentligt och använder våtrumsfärg och eventuellt våtrumsspackel innan för att undvika fuktskador. Guld ju! :)
Lena

2013-05-21 @ 15:06:03
URL: http://www.magnuslevin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0