Lite extra krydda till pollenallergin

Jag snorar och nyser ständigt och är allmänt ofräsch såhär års pga de underbart gröna träden som så vackert pyntar vår stad...
Idag fick det vanliga kittlandet i nosen sällis av en fluga som bestämde sig för att flyga in i min näsa under min cykeltur till univ.

Vet fortfarande inte om den drunknat och är kvar där inne eller om den flög ut lika snabbt igen, men nyser gör jag iallafall!

Kom nu att tänkte på en sekvens ur en My little pony-film jag alltid kollade på som liten parvel. De stackars ponnysarna fastnade i en förvandlad bikupa och drunknade nästan i honungen som smälte eftersom bikupan är belägen mitt i den stekheta solen.
Såå nagelbitande!!!!


Kommentarer
Postat av: linn

Åååh jag vet exakt vilket mlp du pratar om...! Vart hittar man dom??

Svar: Åh gör du?! :D Jag veet inte och det gör mig galen, men det finns en massa mlp-filmer på youtube upptäckte jag förut! Dock inte just den filmen :(
Lena

2013-05-30 @ 20:29:43
Postat av: elin

my Little pony - the end of flutter valley!!!

Svar: Heter det så?! Hur vet du det?
Lena

2013-10-29 @ 01:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0