Min förhandlingsförmåga besparade mig 2500kr!!

PUUUUHHH!!

Det minst sagt chockerande besked jag fick från univ häromdagen är nu löst och jag kan med svansen mellan benen erkänna vad detta fasansfulla handlade om:

Jag upptäckte att jag hade förseningsavgift på 3013 kr på böcker från biblioteket......
Själv trodde jag denna summa låg på 300 men det var alltså snarare 10 gånger så mycket.

Vid denna uppenbarelse kände jag mig lätt ställd och panikslagen, men idag löste det sig alltså.

Jag tog med mig min lunta med böcker, smög skamset upp mot disken på biblioteket och såg skräcken (den barska bibliotekarien) i vitögat.
Vi löste denna tvist tillsammans och det slutade med att jag enbart behövde betala 500 kr.

Så idag är jag oövervinnelig och känner att jag kan klara av allt!! Skön känsla minsann...


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra förhandlat!

2013-05-23 @ 18:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0