Min underbara kväll

Idag fick jag minst sagt chockerande besked på univ och behövde därför lugna mina nerver litet på eftermiddagskvisten.
Detta gjorde jag genom att möta upp Mikaela på satins uteservering för en kopp kaffe och lite (läs: JÄÄÄTTEEEMYYCKEET) glass. - se bifogad bild.

Därefter bräsade jag, mor och far till Ingelsby och Åmmeberg för att titta till torpet och för att köra bort båten till dess brygga. Jag körde för första gången båten en längre, sammanlagd sträcka och har aldrig känt mig så övermäktig. Och det var en jättevacker kväll på Vättern. Se bara alla bifogade bilder (och se även hur stolta vi är då vi tiöösammans poserar framför båten och Hammarbron!)

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för hjälpen och det trevliga sällskapet! ; ) Hoppas det blir fler båtturer i sommar!

2013-05-21 @ 17:55:49
Postat av: Mikaela

Men ååååhh! Vilken fin och mysig båt ni har :D

2013-05-21 @ 18:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0