Mögelinvasion!!

Sitter i skrivande stund och är lite nojjig.
Har precis ätit den ena av mina frukostmackor och kände vid sista tuggan att det smakade mögel. Kollade då på den ouppätna mackan och upptäckte mögelprickar... Hade dock inte en tanke på att kontrollera den andra mackan innan så vem vet hur mycket mögel det var på den?!?!

Tycker även att det är konstigt att detta bröd redan möglat. Det inhandlade jag nämligen i lördags och det borde väl hålla sig lite mer än 4 dagar?

Eller så kanske det är något med min lägenhet och aura... Allting runt omkring mig möglar ju så det kanske i själva verket är jag som smittar allting i min omgivning?!

Äckligt oavsett.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0