Plättfest plättfest hela dan

Ursäkta mitt extrema uppdaterande.

Men kände bara att jag var tvungen att delge att jag precis tillagat en laddning plättar som var de godaste plättarna alla kategorier! (Men så långt ifrån nyttiga som man kan komma...)

Jag hade vaniljsocker i smeten och hallonsylt på och så doppade jag dem i strösocker.. Hehheeee MMMHMHM SÅ GOTT!


Nu börjar jag nedräkningen till Eurovision-semifinalen!! Och jag har plättsmet kvar så har jag tur kan jag få mig ytterligare en laddning till det... Wihoooo


Här kommer en bild på dessa läckerbitar, och så även på min mögliga mat som jag nämnde tidigare samt på en supersöt flygande ekorre som kravlar sig fast på en gren:

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0