Sökes: balkong att bruka på dagtid

Jag är så otroligt frustrerad över att jag inte har en balkong dagar som denna.
Jag får istället sväva mellan liv och död när jag hänger ut genom mitt fönster, fyra våningar upp, för att solens varma strålar ska komma åt mitt fejs.

Denna frustration och längtan efter en balkong har till och med gått så långt att jag upprepade gånger den senaste tiden drömt att jag funnit en lönndörr i min lägenhet som leder ut till en gigantiskt takterass dit endast jag har access.

Frustrationen späs på ytterligare när jag blickar ut över min innergård och ser att alla balkonger är tomma i och med att de flesta förutom jag är på diverse arbeten vid den här tidpunkten.

Sååå, om någon av mina grannar läser detta: jag är öppen för det mesta. Jag kan vakta katter, vattna blommor, städa eller diska och den enda betalning jag kräver i gengäld är att jag får bruka er balkong medan ni är på jobbet!

Tack på förhand.
Lena Henningson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Balkong tillgänglig på venavägen men tyvärr på norrsidan.

2013-05-17 @ 12:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0