Svampbob fyrkantsögon

Är sååå trött just nu.
Kan varken fokusera blicken eller se klart.

Detta beror på att jag stirrat in i en dator i 10 timmar idag, med väldigt få pauser!
Det började med 8,5h på universitetet.
*Paus för att cykla hem och gå en promenad med Jasmina*
Sen fortsatte det igen så fort jag kom innanför dörren. Så nu har jag suttit med det där allra jobbigaste med en uppsats = fixa källförteckning, fotnoter, sidnummer, fixa så all text är lika stor etc... Alltså sånt där småskit som tar så förbannat lång tid!!!
*paus för att slita mitt hår av frustration och utmattning*


Och nu ska jag ta en lååång paus med min mysplaylist. Ända till imorgon bitti/förmiddag!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0