Trevlig blåsdag!

Förmiddagen idag spenderades på allra bästa sätt vid Venastugan på en filt i solen (och blåsten) med Elin och picknick!
Huur mysigt som helst. Se bara så rart vi hade det:
 
 





 
 

Och jag måste bara skryta lite om mina och Mikaelas matkunskaper här också...
Igår tillagade vi en riktig topnotchmåltid bestående av hel(ugns)stekt entrecôte, egengjorda pommes, egengjord rödvinsås samt en smaskig tomat- och fetaostsallad. DET VAR NIIIIICE, minst sagt!
 
 
Och med dessa bilder avslutar jag detta inlägg för att återgå till min grovstädning av lägenheten... (jippiiie) och känner att tillfället kräver att jag citerar Nalle Puh och önskar er alla en riktigt "trevlig blåsdag"!
 
Pusskram

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRÖNSAKER!!! ; )
A.

2013-05-05 @ 22:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0