Vad gör jag vaken nu?!?

Jag har alldeles för mycket i huvudet nu för tiden, så för mig som i stort sett aldrig i mitt liv haft sovproblem (utan snarare tvärtom. Kan sova hur mycket som helst...) har nu vaket tillstånd vid denna tid blivit lite av en tradition...
Runt 4-snåret alltså. Den värsta tiden att vakna eftersom det innebär att det är för tidigt för att gå upp samtidigt som det redan blivit ljust ute vilket jag utan gardiner lider ganska mycket av såhär i vår- och sommartider...

Så, vad ska man väl göra?
Idag ägnade jag mig åt en genomgång av Örebros lägenhetsutbud. Hittade där den vääärrrsta särskrivningen på väldigt länge:
Kan ni hitta den?!
Se och förfaras:

Och se även min ljusa, men ack så deppiga utsikt...

 


Och godmorgon till alla arbetande krakar som snart ska gå upp!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0