Vad jag älskar med kvällens Eurovision:

• Att Gina Dirawi i försnacket precis då jag kände att jag hade lust att hoppa ut genom fönstret pga Carolas självgodhet också verkade känna av det och antydde detsamma genom att säga "Blir det inte lätt att man tar sig själv på lite för stort allvar?"

• Att det var massvis med dubstep-inslag i flera bidrag!! Lite trist dock att inte astronauterna från Montenegro gick vidare. Deras dubsteprefräng var fetare än min kvällsmat.

• Att jag är så lättrörd. Började storböla så fort första tonen på Euforia kom.

• Italiens sångare. Alltså, jag älskar honom! Så otroligt vacker!! Se själva, njut och dregla lagoma mängder (om möjligt):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0