Valbooooorg i Luuuuund

Guuuud vilken rolig Valborgsvistelse jag har haft här i Lund!!!

Har bland annat:
• solat i Stadsparken
• druckit ohyggliga mängder öl
• ätit väärldens godaste hamburgare med avokadokräm. Hör ni bara?!? Avokadokräm... Smaka på ordet (och önska att ni smakade på det irl). Så hiiiimla gott!
• blivit tagen för en norrlänning pga min dialekt........
• blivit tagen för en östgöte pga min dialekt.......
• fått höra att allt jag säger är ironiskt (speciellt då jag sagt att något var jätteroligt)
• haft Loa Falkmans son i knät (!)
• dansat loss på en gårdsfest till småtimmarna - utomhus!!
• stått i milskö till Challes pizzeria (lätt värt det!)
• träffat en massa härliga skåningar (fast mest stockholmare)
• haft Marseille-reunion
• varit på en klassisk korrefest på Malmö nation


Detta är ett axplock av det vi hunnit med dessa dagar. Kan inte komma på fler saker just nu, men åååååååh så roligt vi haft det!! (Ej ironiskt)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Lena! Skönt att höra att ni har kul. På tv sa dom att det varit stökigt i Lund men förhoppningsvis inte där ni var. Kram mamma. : )

2013-05-01 @ 10:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0