Vift med tårna

Ville bara kika in och meddela er om att jag mår som en drottning just nu.

Strax efter att jag skrev föregående inlägg packade jag mig en liten pluggväska och begav mig till mamma och pappas lägenhet och ockuperade deras balkong, varpå det nästan var 30 grader (!!!) innan jag öppnade upp glasen.

Nu är det 26 vilket ju inte är fy skam heller... (PUH!)

Såå, här ligger alltså jag, iklädd bikini och viftar med tårna, sörplar kaffe och läser om allmänna visstidsanställningar.

Mhmmmhmm. Ibland finns det inte mycket att klaga på alltså!

 

Inte ens de skrikande lekisungarna nästgårds kan förstörda mitt goda humör (men borde inte deras rast vara slut snart?!?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0