Äntligen en trevlig insikt

Sitter och skriver på mitt individuella arbete.
Jag, the master of ordbajseri, tycker att jag borde kommit en bit nu efter att ha suttit och filosoferat och flummat iväg i min ensamhet i otaliga timmar.
I detta moment har vi fått begränsningar i ord.
Jag använder därför efter var och var annat ord verktyget "räkna ord" och har nu i dagarna tre förfasats över att jag aldrig kommer framåt.

Men så plötsligt insåg jag nu att jag blandat ihop siffrorna i mitt huvud! Det var ju 5000 ord (dvs ca 10 sidor) och inte 10 000 ord som jag fått för mig... Heheeee..

Nu är jag helt plötsligt uppe i 4300 och har en hel teori kvar att analysera.... SYND. Nu kommer jag behöva rensa bort en massa ordbajs istället. Mycket roligare att ösa in skit ju.

Kommentarer
Postat av: mamma

Heja Lena! Då är du ju snart klar!!! Eller?
Bara skoja ;)
Kram!

2013-11-01 @ 23:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0