Årets tabbe.....(!!!!!)

Föregående inlägg skrev jag samtidigt som jag kollade på tv vilket bidrog till att jag inte hade fullt fokus på författandet.

Detta resulterade i att jag döpte inlägget till "Feel good" in my ass...
Och att jag senare i inlägget talade om att "...trots att det blev böldfest"......... 
Det var Elin som upptäckte det fatala misstaget och jag ändrade det ögona böj. Dock hade det redan hunnit delas i sin felaktiga form på Facebook..... 

Inte fräscht någonstans. Jag ber om ursäkt å det grövsta och skäms (men samtidigt var det ju samtidigt två ganska så komiska och rejäla felskrivningar som tillsammans blev någonting ännu värre). Heheeee

Sorry dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0