Gratisshopping

Att gå ner i mitt förråd och röra runt är som att shoppa, bortsett från att atmosfären kanske inte är lika inbjudande som i vanliga affärer...

Idag hittade jag tre säckar med skor/kängor som jag glömt bort att jag ägde. Många av den behöver nog ligga till sig några säsonger till för att återigen bli moderna(...) men två par tog jag iallafall med mig upp igen. Fann även en skön flanellskjorta och en fin svart topp. 

Så tips från coachen! Det är minst sagt trevligt att gratisshoppa i sin egen källare...




(Jag presumerar att dessa två objekt härstammar från min emoperiod som jag inte så gärna talar högt om...)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha det där är ju brorsan gamla kängor som du fått av mig! :)

Svar: Just det!!! Tack Thommie :D
Lena

2013-11-11 @ 17:22:37
Postat av: mamma

Skjortan, är det inte den idolkillen hade på sig i fredags??? : )

Svar: Jo precis!! Jag tänkte också på honom när jag såg den. Den är med andra ord helinne, åtminstone på pojkar!
Lena

2013-11-11 @ 18:15:18
Postat av: far

Detta är ju ekonomi i dess allra skönaste form!

2013-11-11 @ 20:23:03
Postat av: Far

Detta är ju ekonomikunskaper i dess mest sköna form.

2013-11-11 @ 20:25:00
Postat av: Anonym

Detta är ju ekonomikunskaper i dess mest sköna form. Tack för farsdagshälsningen!

2013-11-11 @ 20:27:27
Postat av: Sis

hmmppff.. det är tacken det! Här donerar man sina kläder till sin arma syster och så blir man inte ens ihågkommen!

2013-11-12 @ 09:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0