Idag har jag:

• Som sagt, läst pörskans böcker och artiklar. 


• blivit fånig tagen av himlen (såsom så många andra uppenbarligen blev idag. 95% av alla instagrambilder bestod av liknande bilder där ett tag).




• blivit utslängd. 
Skulle på någon slags marknadsafton på Vågen och Krämaren med Annica. Väl där blev vi besvikna på avsaknaden av rea och erbjudanden. Strosade runt en stund tills vi nästintill blev utslängda från en affär och blev varse om att det visst var kvällsöppet imorgon och inte idag....  Gick då snopet till Espresso house och fikade gofika istället.


• Och nu kollar jag på Bonde söker fru (tack så jättemycket mamma och pappa för att ni dragit ner mig i det träsket....) och dricker glögg och sniffar på mitt alldeles underbara doftljus som luktar KARL!!! (Tänk er: fräsch och nyduschad man - som inte använder dubbeldusch eller oparfymerad tvål... MMMH!!) 
Inte behöver jag en riktig sådan när jag har detta ljus... Eheee




Nu börjar det bli action här bland bönderna. Måste avrunda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0