I'm in!

Antagningsnissarna där uppe i Stöckhölm (eller var de nu sitter) har varit kvicka och produktiva denna vecka, minsann!

Jag är nämligen redan antagen till kursen Vetenskaplig analys och är härmed helt befriad från finanaieringens och deriveringens hårda och obarmhärtiga grepp! Wohoooooo!!!

Tror som sagt inte att denna metodkurs är en dans på rosor heller direkt, men i jämförelse så känns det ändå som en enorm lättnad. Och denna kommer jag ju verkligen ha hjälp av under D-uppsatsen och jag tvivlar starkt på om jag någonsin skulle ha användning av det andra. Plus att jag förmodligen inte ens hade klarat kursen alls och att den skulle hemsöka mig och hänga över mig som ett elakt spöke för resten av mitt liv och fucka upp hela min utbildning och göra mig återbetalningsskyldig till CSN och det andra med det tredje...
SÅ. Med andra ord; jag är lycklig!!!


Sorterade dessutom nyss strumpor och det gick jämnt upp!! (kors i taket)

Kanske borde köpa en trisslött?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Lena! Livet leker ibland!!! ; )
Kram o tack för igår.
Nu ska vi snart packa upp nya soffan. Det blir spännande!

2013-11-14 @ 16:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0